lördag 30 juni 2007

Dåså, killar!

Nu har jag kollat med Linda Fodor-Egelstig och fått okej att "låna" bilder på henne och lägga ut här. Jag skulle ju inte lägga ut en bild på vilken tjej som helst, men Linda verkar vara en skön tjej med båda fötterna på jorden. Hon utstrålar glädje, trots diet och hård träning. Jag vet hur jag blir när jag får för lite mat i magen... Hon brinner verkligen för träning och tävlar i Body Fitness. Hon kom tvåa förra året i VM och satsar nu för fullt på VM i år. Hon vill ha revanch! Hon skriver blogg och har en egen hemsida och där man kan läsa mer om hennes strävan mot guldet och även läsa om hur hon tränar och äter. Här följer lite bilder jag själv gillar och som hjälper mig med motivationen...

Nu fick ni lite att titta på i alla fall.. Några tuttlisor blir det inte här, minsann. Såvida det inte är fitness-tjejer som petat in lite silikon för att känna sig lite tjejiga med alla sina muskler....


1 kommentar:

Anonym sa...

VAd läcker sån skulle man ha i sängen eller NÄÄÄÄÄ
Hon ser ju ut som en man. Blä!