onsdag 6 juni 2007

Jo, en sak till...

Så jag bloggar på lite till då... Var inne på ett studentforum i England och tittade lite. En tråd är att säga vem som är den bäste komikern. Jag skrev Eddie Izzard och Magnus Betnér. Magnus skrev jag med för jag gillar hans grej. Han är en skön kille och jag gillar det han gör. Mest skrev jag med hans namn för att se om nån annan svensk skulle invända eller hålla med eller nåt. Dom har nu gjort en sammanställning på alla inlägg. Eddie Izzard har fått 20 röster och ligger på 8e plats. Magnus ligger delad 33e plats. Han delar den platsen med 41 andra komiker. Inte nån höjdare, men han har i alla fall min röst, det är alltid något. Man får ju ha i åtanke att ingen i England vet vem han är. Och det är ju faktistk 41 andra komiker som bara fått en röst... Hade det varit en undersökning i Sverige, så hade han legat i topp! Tro mig!!

På återseende!!

Inga kommentarer: