torsdag 21 juni 2007

Torsdag

Ny morron, ny dag, nya äventyr....
Lisa ringde och "väckte" mig imorse. Jag låg och halvsov och lyssnade på morrongänget, när mobilen ringer. Jag har faktiskt 4% batteri kvar... Snyft... Hoppas laddaren jag beställde igår kommer fram idag!!

Började på min nya bok igår, men oj, vad den verkar lite invecklad... Fast det är ju alla Fantasy/SiFi-böcker i början. Det var två prologer och sen hoppar dom fram och tillbaka mellan två historier som äger rum samtidigt. Nu börjar dom flätas samman i och för sig, men det var lite tokigt innan dess... Får se, jag är inte den som ger upp en bok. Jag har påbörjat två böcker som jag inte har slutfört. Sen är det Liftarens guide till galaxen och Sagan om ringen är påbörjade och inte slutförda, men det är pågående projekt. Liftaren tar man inte hela på en gång, då blir man tokig! Och Sagan om ringen har jag lite som mål att en gång ha läst i alla fall en gång i livet. Så den ska jag igenom!

Sen är jag nyfiken på vilka sommarpratarna blir på MixMegapol när Morrongänget tar semester. Har mailat dom och så får vi se vad som händer. Jag meddelar så fort jag vet nåt!!

Nu är det dags att göra sig iordning för dagens äventyr.

Ha en bra dag!
Kram kram

Inga kommentarer: