onsdag 20 juni 2007

Hej hej!

Igår blev det sent... Jag läste och läste och läste och vips var klockan halv 3!! Men idag är det inte ens 50 sidor att läsa, så ikväll tar den slut, vare sig jag vill eller inte. Den är verkligen jättebra! Så dagens boktips är Marian Keyes Är det någon där?. Jag har Änglar kvar att läsa, men den är i England och väntar på mig.... Tills dess har jag några böcker som inte är nerpackade, som jag tänkte jag skulle läsa också...

Nu är det dags för frukost och sen är det packa som gäller! Jag har ju lovat L att sovrummet ska finnas tillgängligt för henne att ställa in möbler och jag insåg ju nu precis att det är ju snart... Måste sätta fart!!
Ska bara.... först.

Och min mobilladdare har kastat in handduken, tror jag. Nån som haft strul med sin laddare? När jag ska ladda telefonen, så stoppar jag först laddaren i uttaget, sen i telefonen. Den plingar till som när den ska laddas, men så stängs telefonen av!! Why?? Om jag sätter in kontakten i telefonen först och sen i eluttaget, så händer ingenting. Den börjar inte laddas eller nåt alls. Och när man känner på laddaren, så är den kalasvarm! Why??? Ska jag behöva köpa en laddare jag inte behöver om sex veckor? Snyft...

Men vad göra? Batteriet är snart slut och det går ju inte!!

Nu ska jag äta frukost och sen ska jag packa... Eller ska jag köpa laddaren först...?

Hej så länge!
Kram kram

Inga kommentarer: