torsdag 21 juni 2007

Midsommar imon!

God afton!
Har precis avslutat min TV-kväll, Kyle XY, Ghost Whisperer och Las Vegas. Det är så tråkigt när dom är slut bara.. Tur att det kommer nya nästa vecka. Förutom av Kyle XY, vill säga... Säsongsuppehåll nu och återkommer först till hösten. Suck... Fast jag tycker inte den är så kalasbra ändå. Det är bara lite sötnosar att titta på. Men Las Vegas är ju fortfarande lika kalasbra!! När jag såg trailern för dom nya avsnitten, så kändes det lite avslaget. Det enda jag såg fram emot var att få se Danny igen... Och Derek... Fast han är nog inte med så mycket mer, tyvärr. Sen är det kul att se intrigerna och allt annat. Jo, det skulle bli kul att återse dom alla igen. Och nu vill jag bara se MEEEER!! Men datorn är full med Gilmore Girls, så jag får vänta med att ladda ner lite Las Vegas. Och Ghost Whisperer. Jag vet inte, jag är ju fascinerad av "spöken" och andar och livet efter detta och så. Och sen är ju Jim fin att titta på...

Låter jag lite desperat? Äh, jag bara gillar att titta lite... Det är väl inte förbjudet? Jag får ju ändå inget napp nånstans innan jag åker, så lika bra att ställa sig in på att jag får nöja mig med titta...

Hur som helst, idag har jag ingen uppfattning om egentligen. Allt känns så surrealistiskt för tillfället. Lisa ringde ju imorse och stressade mig ur sängen... Trots det så, tog jag min tid på mig att göra mig iordning. Det blev en sväng till ÖoB sen susade vi iväg till Kungsmässan. Det blev lunch och lite shopping och sen en glass utanför. Sen hamnade jag i soffan igen. Hade tänkt vara duktig och flytta ut soffan till vardagsrummet, så jag kan börja städa ur där. Men jag fastnade framför datorn, som vanligt, och sen kom Rebecka på en snabbvisit. Blev lite rastlös och flipprade runt bland kanalerna. Ringde mams och det blev heltokigt, så vi gnällde lite på varanna och skällde och lite så, sen bestämde vi att höras imon... Lika bra det...

Nu känner jag att det är dags för en dusch, sen blir det bums i säng! Måste reda ut hur allt hänger ihop i den nya boken jue!!

Sov gott!
Kram kram



Inga kommentarer: