söndag 24 juni 2007

På västfronten intet nytt

Idag är det söndag, men idag kan det kvitta.. Jag ville ha söndag igår och nu känns det som det är försent. Hur som helst, igår blev det varken sunkmat eller kyckling. Jag orkade mig inte utanför dörren och när det väl fanns ett uns energi i kroppen, så började det ösregna. Alltså inte lite grann, utan jag såg knappt bort mot skogen för allt regn! Det var bara en grå vägg utanför. Energin rann ut igen och jag fick samla på mig ny. Och när den var tillbaka, jomen då var regnet också tillbaka!!
Det blev en skål spagetti med ketchup. Och grillkrydda. Jaja, inte gourmet, men det mättade lite. Idag har jag inte ens kommit till frukosten ännu. Hur ska det här sluta? Jag har ju slutat äta... Inte bra... Fast det löser sig nog, ska ni se!

Annars är det inte mycket nytt. Får se om jag orkar mig ner till affären idag, eller om det blir spagetti idag med...

På tal om inget. Boken jag läser nu är skitrörig! Hade jag inte varit så nyfiken på vad som skulle hända, så hade jag nog lagt ner den. Men hur rörig och halvkass den är hittills, så får den mig ändå att vilja läsa mera hela tiden... Får se hur det slutar.

Ta hand om er nu!
Kram kram

Inga kommentarer: