lördag 30 juni 2007

Tragedi och hunkar

Det har väl inte undgått någon att wrestling-branschen har drabbats av en tragedi. Chris Benoit har enligt bland annat CNN tagit livet av sin fru och sin son. Efter det ska han ha tagit sitt eget liv. Det är tragiskt, självklart. Men vad fick honom att göra det? Jag anar steroider och att han drabbades av ett så kallat Roid Rage, vilket även CNN antydde. Sanningen kommer inte förrän toxic-analysen kommer om ytterliggare nån vecka. Och vad som fick Benoit att ta drastiska åtgärder, kommer vi nog aldrig att få reda på.

Anledningen till att jag tar upp det är för att jag läser om det överallt, känns det som. Bloggar, forum, tidningar, tv... Via ett forum länkades det till WWE, World Wrestling Entertainment´s hemsida. Och mitt i all tragedi, så kan ju mitt öga inte missa en hunk!! Nejdå! Jag anar en snygging och jag gogglar lite och visst hittade jag lite bilder också... Hunken heter John Cena och är regerande WWE Champion.






Kom inte och säg att han inte är fin att titta på... Nu ser man ju inte hans härliga muskler, men jag hittade en till! Lite bling-bling, men han måste ju få skryta lite... Hihi...



Och för ganska så länge sen, så lovade jag ju killarna som läser mina inlägg, lite bilder som dom kan sukta efter. Och nu är det nog på väg... Ska kolla med tjejen i fråga, om jag får låna lite bilder. Så håll ut, ge inte upp, det kommer!
Nu ska jag kolla tv och bara fortsätta slappa....
Ha det bra!

Kram kram

Inga kommentarer: