söndag 17 juni 2007

Slappardag!

Så var det söndag. Jag har inte gjort någonting idag förutom en runda till ICA för att köpa godis, kakor, chips, morötter och vindruvor. Jupp, det handlar om balans... Hihi...
Väl hemma igen insåg jag att godis inte är gott längre och att jag köpte en hel påse som jag inte vill ha. Fast det kommer nog att gå ner inom sinom tid. Jag borde varit förberedd på det eftersom jag köpte en påse Gott&Blandat i fredags och den tog inte slut förrän igårkväll... Det är inte likt mig. Vad har hänt?? Chips är i och för sig fortfarande gott. Köpte en ny sort idag: Pringles Gourmet Thai Sweet Chilli & Lemongrass. Smakar thaimat! Jättegoda! Kakorna får vänta till senare ikväll, efter middagen. Det blir lax med ris för tredje gången den här veckan. Shit, vad tråkigt det är att laga mat!! Jag äter inte längre, är inte hungrig och har ingen matlust...
Och du, Micke, det blir inga Fish´n´Chips i England. Jag gillar det inte riktigt. För mycket olja på en gång. Man får ha så mycket vinäger på chipsen så tungan krullar ihop sig. Nop, det är inte värt det. Jag kommer inte bo i studentrum, så jag behöver inte oroa mig för att min mat ska försvinna och i och med att jag ska dela lägenhet med en tjej till, så hoppas jag att vi kan dela lite på matkostnaderna och laga mat tillsammans. Det gör det lite roligare att laga mat till nån annan. Även om det är en annan tjej...
Och jajamän, visst är det tre år! Det ska bli underbart kul! Du är välkommen att ta med familjen över och hälsa på! En gemensam bekant funderar lite på det också, men ingen vet var han hamnar nånstans. Kan tänka mig i Manchester-området... Hihi... Vi får väl se om det blir av alls...

Nu ska jag återgå till mitt slappande! TVn kallar!

Kanske hörs lite senare?
Kram kram

Inga kommentarer: