onsdag 27 juni 2007

Ännu en dag till ända...

En helt vanlig dag i pappkartongens land, kan man säga... För andra dagen i rad, har min mobilkalender fått spel. Jag missade min optikertid... Skulle varit där klockan 9, men min kalender sa 10. Tokigt, men shit happens. Optiker-gubben var lite surig, men det hade nog inte med mig och min tidsmiss att göra. Han är nog sån alltid. Det visar sig nog snart, för jag fick en tid för återbesök. Jag fick testa en ny lins. Tydligen så har jag lite problem med protein i ögat och en fet torrhinna. Hoppas att den nya lins-sorten ska funka bättre. Vi får se.

Så nu är jag på jakt efter en filofax. Tittade lite idag på vägen hem, så på onsdag är det en filofax som ska inhandlats!! Kan vara bra när skolan börjar sen också... Och så är det ju nåt att fylla ut min stora väska med. Min stackars förskrämda plånbok åker från sida till sida, jagad av min enorma nyckelknippa, när jag är ute och går... Men dom kostar ju lite, tur man bara byter ut innehållet i slutet på året.

Annars har jag inte gjort nåt spännande. Tittat lite på tv, surfat och läst lite bloggar, slumrat och kelat med katterna. Jag är rätt uttråkad för tillfället... Hoppas Lisa hade lite tid över imon för att underhålla mig.

Nu ska jag återgå till tvn.

Hej hopp!
Kram kram

Inga kommentarer: