lördag 9 juni 2007

Testing testing igen...

Jag testar lite, för jag har precis lärt mig att länka via ett ord liksom. Och ja, jag vet, jag sa att jag skulle gå och lägga mig och jag ska verkligen göra det. Men mitt förra inlägg stoppades, för jag testade på ett annat sätt än jag gjort dom senaste inläggen. Jag ska länka till Rebeckas blogg för att se om det funkar... Vem vet, jag blev nästan lite glad idag när hon frågade lilla mig om hur jag fixade med YouTube-inläggen i min blogg. Jag som alltid fått fråga henne om allt som rör bloggandet. Nu var det tvärt om och det kändes lite kul.. Hihi...

Så, nu får vi se hur det här går!
Funkar det, så funkar det. Annars kommer jag återgå till mitt krångliga sätt tills jag sitter med Rebecka och surfar runt...

Nattinatt!
Kram kram

Inga kommentarer: