torsdag 7 juni 2007

Lång varm dag....

Igår skrev jag det hundrade inlägget i min blogg. För det första, så trodde jag inte jag nånsin skulle skriva en blogg. Det är sånt som andra gör, som jag läser liksom... För det andra, så trodde jag inte att nån skulle läsa det. Kanske att en eller två tappra, snälla vänner skulle titta förbi emellanåt. Och absolut inte innan jag hade fått mitt pick och pack till England. Sist jag kollade (för två sekunder sen, typ...), så hade jag 464 läsare, om jag inte minns fel... Jag bockar och bugar för att ni tittat in, även om ni bara tittat förbi en gång eller kanske två. För det tredje, så kan jag erkänna att det är kul att skriva här. Även om det bara är skit och inget som nån egentligen tycker är intressant. Men jag måste också säga att om man träffar nån som man inte sett på ett litet tag, så inser man att det händer mer i ens liv än man kan tro. Mor var bortrest en vecka och när jag hämtar henne på Landvetter frågar hon om det hänt nåt kul sen hon åkte. Nej, inte direkt, svarar jag. Nu ska ni ha i åtanke att det är min mor vi pratar om... Okej, hur som helst, när jag är i England och pratar med min mor några dagar efter hon kommit hem och börjat jobba igen, så berättar hon att hon har läst i min blogg att det har hänt jättemycket jue! Jag har varit hos ett medium och jag har varit hos tandläkaren och lite annat småkrafs... Så även om det inte känns som det händer nåt, så gör det ju faktiskt det emellanåt...

Idag har det varit en lång, varm dag. Min temperaturmätare visade 30 grader celcius vid 18-tiden. Det är inte illa! Det har svettats på löpbandet, det har stressats runt i mataffären, det har grillats och det har skrattats! Nu bultar huvudet och jag tror det kräver lite vatten.. Man dricker alldels för lite när det är så här varmt. Inte bra... Nu är det ingen idé att dricka massa vatten, då får man ju ändå bara springa på toa inatt. Inte kul... Nej, det blir en snabbdusch nu, sen blir det bums i säng. Imon ska det fotas i flera omgångar. Men först ska det piffas. Jag ska ju trots allt leva med dom fotona ganska länge. Fast jag kan ju alltid ta nya sen... Hihi...

Nu får ni ha det så bra, så hörs vi imon. Om jag inte kommer på nåt mer jag MÅSTE skriva om just nu innan jag ska sova...

Kram kram

PS. Jag fick CSN!! Jippie!! Nu kan jag slappna av... Puh...
Kram kram

1 kommentar:

Rebecka sa...

Du ör tokig du att du skriver det i ett PS! är det inte värt ett eget inlägg?? minst!! ;o)