tisdag 5 juni 2007

På språng...

Så var det tisdag förmiddag. Jag vet inte vad som hänt, men jag sover ca 9-10 timmar numera... Undrar om det kan bero på att jag inte sov hejdlöst finemang i England? Jag förstår inte hur dom kan sova på fjädrarna i sina sängar! Kanske är det därför som dom är lite runda, många av dom. Då fungerar ju överflödet som bäddmadrass... Lite elakt, men det är den enda förklaringen jag kan komma på. Men i november, så kommer IKEA att börja sin onlineförsäljning till Southampton och då ska det köpas en bäddmadrass till min lilla 90-säng! Sådeså!! Dom funderade på att bygga ett IKEA i Southampton, runt hörnet från det STORA shoppingcentrat West Quay. Men dom beslöt sig för nåt annat som jag inte la på minnet. Jag blev så upprörd när jag hörde att det inte blev IKEA, så jag glömde resten... Tänk om dom valt det stora varuhuset från Sverige, så hade man kunnat få köttbullar och potatis med brunsås och lingonsylt när man ville och man kunde köpa svenskt godis och andra svenskheter! Men, men, det får vara... Jag hittade i alla fall lösgodis från Karamellkungen, eller CandyKing, som det heter där. Det är alltid något!

Annars så rullar livet på.. Dock känns det som jag verkligen gör rätt. Jag vill härifrån och helst hade jag betalt nån annan för att ta hand om det som ska göras i min lägenhet, men jag har inte råd, så jag får göra det själv... Jag har en känsla i kroppen som jag inte kan förklara, men jag gillar den inte... Jag vet inte alls var det är, det är ju bara en känsla. Jag fick den i går morse och det har bitit sig fast. Hoppas den går över, för den är inte kul att bära omkring på...

Nu blir det snabb dusch, på med kläderna och iväg för lunch med mor.

Ha det bra!
Kram kram

Inga kommentarer: