tisdag 5 juni 2007

Fundering i natten....

Nä, jag kom inte så långt... Jag skulle ju bara titta in och se om mina favoritbloggar fått tillskott sen jag läste sist. Silverfisken har nog gått och lagt sig och sover förhoppningsvis gott. Men jag trillade vidare in på hans gamla krönikor i VeckoRevyn,och den får mig att tänka till. Ofta när man läser vad Silverfisken skriver, så börjar man tänka lite. Jag älskar att läsa det han skriver och jag hoppas verkligen att det blir en bok nån gång snart. Hur som helst, jag läser krönikan och den får mig att fundera över mitt eget liv. Har jag levt, eller har jag bara varit, tagit syre som kunde gått till bättre behövanden, eller finns det nån mening med mitt liv? Och visst finns det? Det finns resor, upplevelser, minnen, skratt och gråt, kärlek och hat. Det finns misstag och framgångar och så himla mycket mer. Och mer ska det bli...

Det var bara en parantes i natten liksom...


Sov gott!
Kramar på dig, du tappre läsare!

Inga kommentarer: