torsdag 28 juni 2007

Spice Girls

Alltså, Spice Girls har aldrig varit några favoriter, men jag måste bara kommentera bilden nedan....



Bilden är tagen från Aftonbladet, by the way... Alltså, dom ska ju återförenas, tydligen. "Det blir ett fint avslut" säger dom. Mja, jag vet inte, men är det inte typ 10 år sen dom bröt upp och hade gjort sitt? Dom är avslutade, tycker jag. Alla känns som dom gått vidare med ganska normala liv. Utom Posh... Det är fyra fräscha tjejer i sin bästa ålder på bilden och en plastdocka... Nånstans på vägen efter Spice Girls var på topp till idag, så har det gått snett för Victoria, känns det som. Jag gillade hennes utseende på vägen, men det har gått till överdrift. Undrar hur hon mår egentligen....

Annars idag så har jag tvättat, jag har blivit av med mina hallmöbler och jag har sprungit på Kungsmässan med Lisa. Hon var lika desperat efter socialt umgänge som jag. Vi sprang på Carro och Markus och satt ner och tog igen oss lite. Sen upp och flänga lite till. Har kollat in en Filofax nu, så så fort systeryster har satt in pengar på kontot, så ska jag rusa till Wettergrens och inhandla en sådan!

Nu sitter jag här och funderar på hur dagen kunde ta slut. För det känns som klockan är typ 16 eller nåt. Den har liksom stannat av helt! Det känns lite otäckt... Eventuellt imon så är det grillning hos Carro och Markus som gäller. Får se vad som händer... Hade varit kul att se hur huset utvecklas och så har dom ju en kull kattungar hemma. Det är tur man ska iväg, annars hade jag nog åkt hem med en... Dom är ju sååå söta!

Nu ska jag göra några mackor, sen är det Las Vegas som gäller!!

Kram kram

Inga kommentarer: