söndag 17 juni 2007

Söndagen är över

Jag gillar inte att allt tar semester... Alla bra tv-program har säsongsavslutning och förstör tv-kvällarna man ser fram emot emellanåt. Och bloggare tar semestern med. Hade jag varit mer upptagen i mitt liv, så hade jag också gjort det. Men jag har inget jobb att gå till som tar tid. Jag är hemma hela dagarna och har massor med tid att fundera. Och jag måste få vädra mina funderingar nånstans. När vänner och bekanta är trötta på att få vara bollväggar för mina funderingar, så är det bara bloggen kvar. Så oroa er inte, jag finns här. Hela sommaren. Till hösten får vi se, men jag tror jag kommer hinna lägga några inlägg då och då...

Hur som helst, tv-söndagen blev inte vad jag hade tänkt. Men den funkade rätt bra ändå. Tvn blandat med datorn och lite telefonsamtal, så blev den ganska bra i slutänden. Men jag orkar inte se Om en pojke igen och Mission Impossible är ingen hit i mina ögon. Klart det börjar en ny serie på Femman nu, men jag vill inte blanda mig i ännu en sjukhus-serie, även om den säkert är jättebra, den med...

Nä, ett bad och mera bokläsande, det är fortsättningen på min kväll!
Ha det så bra och sov gott!
Kram kram

Inga kommentarer: