fredag 29 juni 2007

Surt...

Jag gillar inte det här med att vara arbetslös längre... Men jag är stolt över mig själv, jag har klarat mig på min lilla, lilla ersättning varje månad, fram tills denna månaden. Och då måste man ha i åtanke att jag har gått hemma sen förste december. Klart jag har lånat för stunden och så, men oftast har jag haft pengar på mitt konto, bara inte fört över dom till kortkontot... Och Rebecka har ju lagt ut lite pengar för ditten och datten, men det är avbetalt, tror jag... Och anledningen till att jag var tvungen att ringa mamsen var för att denna månaden har det varit optikerbesök och så ska jag på hälsoundersökning på tisdag. På onsdag kommer nya pengar!! Jippie!! Kan knappt bärga mig, då ska jag äntligen köpa min omtalade filofax!! Yeay!!

Nu ska jag kolla lite tv, äta lite goda tunnbrödmackor med proscuttio-skinka. Jo, jag har rätt dyra vanor för att vara fattig, men samtidigt så handlar jag nästan inga prylar. Det blir oftast mat för hela slanten!! Hihi... Och sen blir det en dusch innan jag hoppar i säng!

Sov gott och ha en härlig fredagkväll!

Kram kram

Inga kommentarer: