lördag 9 juni 2007

Lika oviktigt som vanligt...

Det är sommar, det är sol, det är varmt och jag är uttråkad. Men jag orkade ligga helt stilla i nästan en hel timme ute på gräsmattan idag! Inte illa för att vara mig. Konstigt att jag kan ligga stilla en hel dag på soffan, framför tvn. Men inte så länge i solen. Men det beror ju på att det händer nåt framför ögonen hela tiden... Jag försökte läsa när jag låg därute igår. Det gick inte bra. Det blev alldeles för ljust på bladet. Hmm... Solglasögon imon. Och så ska jag ladda MP3n med ny musik som gör det lite lättare. Fast i och för sig så kanske jag inte borde ligga därute så himla länge ändå. Jag är den lata sorten som inte orkar smörja in mig, så dryga 30 minuter på varje sida per dag, borde vara nog.

I England råkade jag få sån där härlig t-shirt-bränna, rödbruna underarmar och vita överarmar. Men jag har nästan löst det. För när det kom till en sån liten del att smörja in, så är det inga problem. Jag smörjde in brännan och lät det obrända vara osmort. Nu är det en diffus gräns bara och den borde vara borta imon, eller vad tror du?

Nu är det dags att fixa lite sallad. Hade tänkt jag skulle äta sallad och grillad kyckling, men jag glömde köpa kyckling, så det blir bara sallad. Är i och för sig ganska godissugen, så kanske jag ska fixa salladen, gå ner till affären och köpa kyckling och lite godis och sen trava hem igen. Jag menar om jag går till en annan kassa, så är det ingen som vet att jag inte har bättre saker för mig än att ränna på ICA hela dagarna. Imon planerar jag att åka in till gymmet. Har tappat lite sugen på viktträning, men jag måste sätta igång med benträningen igen. Det är inte bra att tappa dom övningarna. Det påverkar ju fettbränningen alldeles för mycket för att missa där... Morronpromenaden idag var i alla fall underbar!! Solen sken, svetten rann och musiken flödade rätt in i öronen! Mmm... Gör om det imon, tror jag!

Tjo hej!
Kram kram

Inga kommentarer: