fredag 15 juni 2007

Slöpackar...

Fredag igen. Jag har två tomma bokhyllor. Dom ser lite ensamma ut. Men jag hoppas dom kan hålla ut tills dom flyttar på sig. Då blir dom fulla med böcker igen! Och tills dess, så har dom ju varandra.

Har lite ont i huvudet idag, ska nog bara packa i ordning lite till, sen blir det en varm dusch och sen sängen. Det är inget på tv, så man behöver inte missa nåt direkt... Men det är ju fredag, som sagt, då sätter dom in alla dom dåliga programmen och filmerna, repriserna och så. Nej, lika bra att sova. Är rätt ofokuserad också, så inte ens bloggandet är kul just nu... Drygt sex veckor kvar bara, sen är det byebye, hasta la vista och adjö till Sverige. Och jag har bara fyra veckor på mig, ungefär, att packa ihop vad som ska med till England i resväskor och det som ska stå kvar och damma ihop hemma hos mamma i kartonger. Jag tycker inte jag har så mycket grejer, men när jag funderar på det, så har jag mer än man kan tro... Suck... Jaja, hoppas att imon går bättre. Tror jag ska hämta upp lite grejer från källaren imon. Eller i alla fall gå ner och ännu en gång kolla igenom, skriva lite på lådorna om vad dom innehåller och så.

Just nu vill jag bara att det ska vara klart och att det ska vara kvällen den 30 juli. Det skulle innebära att imon är det slut...

Sov gott
Kram kram

Inga kommentarer: