söndag 24 juni 2007

Oordning och oreda

Idag har jag inte fått gjort nåt, känns det som. Fast ändå har jag fått gjort massor liksom... Jag har flyttat ut sängen i vardagsrummet. Jag har dammsugit i sovrummet och tömt lite lådor därinne i en byrå. Jag är så trött på all min gamla skit att jag har börjat slänga mer än jag kanske borde. Men har jag inte brytt mig om det så länge jag har bott här, varför ska jag sakna det nästa vecka då? Hittat lite saker som kanske J vill ha. Får se vad han säger. Men jag är ruskigt ostrukturerad när jag packar, har jag kommit på. Om min mor skulle komma hit nu, så skulle hon få ett spel. Men det är ju ingen idé att plocka ner tavlor och sånt. Jag har lampor som jag inte vet hur jag ska packa ner. Men dom kan bli jättesmå, bara jag packar dom rätt... Men hur gör jag det? Hur som helst, köket ska mor hjälpa mig med, för där är jag chanslös! Det får jag ALDRIG ordning på!! Tur man har mamma...

Katterna är lite galna över förändringen som skett idag. Dom stirrar och springer och hoppar högt bara man vänder sig i soffan jue. Fast dom lugnar ner sig snart. Jag hoppas att dom är starka, dom har några tuffa veckor framför sig. Dom ska åka bil i flera timmar, dom ska bo i ett hus i typ två veckor, sen ska dom flytta igen... Till ett nytt hus, med ny oordning. Hoppas han får ordning på huset ganska fort i alla fall, så dom får komma till ro snabbt.

Men jag är fortfarande uttråkad, jag är rastlös och håller på att gå i bitar! Det är rörigt, både hemma och med mitt liv, känns det som. Jag vet inte riktigt hur jag ska lösa flyttfrågan. Har ju ingen bil. Lisa ska kolla med bil och nån dag måste den ju vara ledig, så vi kan flytta lite i alla fall... Och ingen vill ha min soffa... Min härliga, underbara soffa och ingen vill ha den! Why?? Nån måste ju vilja ha den...

By the way, Hunk med stort H på fyran ikväll... Hoppas ni tittar!

Natti natt på er!
Kram kram

Inga kommentarer: