måndag 11 juni 2007

Ett inlägg bara...

Sitter här och lyssnar på klassikerna, nu är dom i och för sig slut, men nu börjar önsketimmarna istället. Har tagit en av dom jobbigaste morronpromenaderna nånsin! Det var varmt och vindstilla! Och jag hade inte laddat med vatten tillräckligt. Bara min lilla proteindrink på två deciliter. Men jag fyllde på sockret med ett glas Pepsi när jag kom hem. Mådde illa och hade sockerkänningar, så vad göra?

Orkade inte blogga igårkväll. Var så borta, så jag blev nästan lite orolig... Var inne på gymmet en runda och körde lite styrketräning. Har inte riktigt tränat styrka på ett tag. Har inte haft nån motivation, utan det har varit mest kondition och fettbränning. Men kom på att benen är bra att köra om man vill bränna fett, så det är bara att sätta igång med benträning igen. Sen får det andra komma när det kommer... Det blev lite kondition också. Men värmen sätter sina spår, antar att det hade lite med min utslagenhet att göra.

Läste ut min bok igår, Ben Eltons Past Mortem. Han är en av dom bästa författarna. Jag har tre favoriter, Ben Elton, Dean Koontz och Marian Keyes. Har nog läst alla Keyes böcker förutom den sista, som jag började läsa igårkväll. Sen har jag Änglar kvar också. Men jag har den... Hihi... Räknade lite på mina böcker och jag har nog 16-17 böcker av Koontz. Alla är inte översatta till svenska, så det ska bli mer läst av honom när jag kommer över till England. Billigare att köpa engelska böcker i England... Samma gäller Elton... Jag älskar böcker! Jag vet inte varför, men det är så skönt att få fly iväg... Roligare än film, för man får fundera ut sina egna figurer och man får längre tid på sig att fundera ut vem mördaren är eller vad som ska hända sen... Fast film har sin charm med... Hihi...

Fick en kommentar igår från Mikael. Och jag tycker det är kul att du läser och att du gillar att läsa. Jag har full förståelse att du inte kan läsa varje dag eller så. Och nu är det ju inte sååå intressant. Men snart blir det lite mer äventyr i bloggen! 31 juli lyfter planet med mig och mamma, moster och Rebecka. Allt för att jag ska få med mig så mycket som möjligt... Sen kanske det inte blir bloggat varje dag i början, det finns inget bredband när jag flyttar dit. Vi ska fixa det när jag kommer dit. Men det kanske tar nån vecka eller så... Hoppas det går fort! Är ju beroende liksom...
Det jag ville komma fram till var att det är kul att du gillar det och synd att du inte kom igång med bloggandet riktigt själv, men det kanske kommer senare. Lova att du säger till då, för jag vill läsa mer om äventyren med den lille knodden!

Nu ska det slappas, balkongen med Marian Keyes Är det någon där?, ett glas Pepsi och fågelkvitter!

Tills nästa gång!
Kram kram

Inga kommentarer: