tisdag 19 juni 2007

Tebaka igen!

Ne, bloggen flyttade inte.. Det var kul att fixa iordning en ny blogg och liksom börja om från början. Jag är rastlös av mig och gillar inte när allt är samma för länge. Men när jag väl gick och la mig igår, så funderade jag lite på det. Och alltså, jag gick inte över för att man kan tjäna pengar. För har man mellan fyra och tio besökare per dag, så blir det inte några stora summor. Och jag som inte skriver nåt spännande för allmänheten, kommer inte heller locka några massor... Så jag stannar här. Men det var en kul grej och jag fick se hur det funkar på andra sidor. Jag kommer inte riktigt ihåg hur det var när jag började här, men jag kan inte komma ihåg att det var så rörigt! Lite av rörigheten kan bero på att det är alldeles nystartat och så, man kan hoppas att det blir bättre.

Idag ska det för övrigt skrivas papper hos hyresvärden idag. Efter idag finns det ingen återvändå. Fast det finns det nog inte ändå... Jag menar, utbildningen är ju betald. I alla fall första året. Sen ska jag till polisen och hämta mitt nya pass och så ska jag till mamma och hämta en resväska och lite tidningar, så jag kan packa ner prydnadssaker och lite sånt.

Jag ser fram emot ett äventyr som heter duga och jag kan inte riktigt hålla mig!! Jag vill bara skita i allt och försvinna härifrån fortare än fort!! Jag vill slippa Kungsbacka och lägenheten och lite till... 6 veckor kvar idag! Det kommer gå fort-fort! Hihi...

Nu är det dags att ta tag i denna dagen! Få se om man hinner med lite sol också kanske... Om det är varmt nog för det...

Kram kram

Inga kommentarer: