fredag 22 juni 2007

Så klart!

Vaknade imorse med tanken på att det är midsommarafton! Jippie!! Men, men, men, jo, det är som det ska, det regnar! Förra året kommer jag ihåg att jag var lite förvirrad, det regnade ju inte!! Hela dagen var jag konfunderad. Men idag är det som det ska! Jag somnade om i alla fall och gick inte upp förrän vid 11. Jag är splittrad till att sova så länge. Hur härligt det än är att ligga i varma sängen, en katt som snusar härligt vid sidan om och (i detta fallet) höra regnet smattra mot rutan. Men nu sitter jag här med stel nacke och skulle behöva lite massage. Nån som känner sig manad?

Har drömt jättetokigt, drömde om Rebecka och jag var i en mataffär, där sprang vi på alla vi kände. Och det var lite tokigt. Jag vaknade till och insåg att jag kunde sova lite till. Då drömde jag att vi skulle ha återträff med klassen från gymnasiet. Vi var ute i nåt sandigt landskap, typ ökenliknande... Och alla sprang runt, var kalasfulla och vi hade verkligen skitkul!!

Jag tror att jag drömde allt det här för att jag häromdagen kollade igenom alla mina foton, som ligger i en gammal skolåda. Och där var fotona från våran Turkietresa. Shit vad kul vi hade! Även om jag personligen inte kommer ihåg allt från första kvällen... Hihi...

Nu är det väl dags att sätta igång med dagens bestyr. Ska väl ringa mamma och höra om hon funderat på vilken buss vi ska ta... Hoppas det går lite bättre att prata idag.

Hej hopp och trevlig midsommar!
Kram kram

Inga kommentarer: