lördag 9 juni 2007

Bada

Sen sist så har det nästan badats. Jag var tveksam först, så jag beslöt att lämna badkläderna hemma. Väl ute vid havet så var det varmt och så, vattnet kändes inte så kallt och jag blev änna badsugen. Men badkläderna var ju hemma. Tänkte bada i trosor och bh. Av med shortsen och... Nä, jag avstod. Det kommer fler badtillfällen, när vattnet är varmare och jag har badkläder med mig. Men Rebecka badade. Hon simmade några simtag och låg och guppade en stund. Sen fick det vara nog. Det togs några kort på solnedgången, Tjolöholms Slott. Sen begav vi oss till ICA. JA, jag vet!! Tredje gången. Men hade jag inte åkt med, så hade inte hon hunnit dit och då skulle det bli lördagsgodis på macken och hur dyrt är inte det?? Det blev två Sarabullar... Illa kvickt ner i magen med dom! Nu är det film, 40 dagar och 40 nätter. En klassiker med en filmhunk som heter duga! Josh Hartnett. Mm... Jag hade kunnat göra vad som helst för att han skulle ringa på dörren och be om att flytta in för all framtid...





Josh Hartnett


Men nåt helt annat, Alex Schulman.
Jag vet inte, men jag hoppas att han går över till en blogg där han inte cencureras av allt och alla hela tiden. Antingen har han gett upp och bryr sig inte om bloggandet för tillfället. Jag hade nog lagt ner också, om alla (dom två jag har) läsare hade cencurerat och gnällt på mina inlägg. Men det kan samtidigt vara ett experiment... Hur mycket kan bloggen leva vidare via kommentarerna. Men han har inte skrivit något alls. Gillar inte det. Läser några bloggar jue och Alex är en av dom få som alltid har lagt minst ett nytt inlägg sen jag läste sist. Men idag har jag inte läst något nytt! Snälla, kom tillbaka!! Pliiiiis!!!

Nu: sängen!
Nattinatt!
Kram kram

Inga kommentarer: