söndag 1 juli 2007

En bild till då...

Okej, Oscar, jag kan visa ett lite mer vardagskort på Linda, så kanske du ändrar lite uppfattning..









Annars har natten bjudit på skrämmande drömmar och lite sömn. Fast jag känner mig rätt pigg och fräsch ändå. Ska just nu kila ner till ICA för att köpa lite kött som ska marineras och grillas ikväll. Cathrine och Matt är hemma på besök en sväng. Matt är bara hemma till den 6e, men Cathrine stannar ytterliggare en vecka. Kanske det blir en tjejkväll innan hon åker igen? Eller göra stan kanske? Vi får väl se. Det brukar ju bli ganska fullspäckat när man bara är på besök en stund. Vet ju hur busy Linda är dom få dagarna hon är i stan. Men hon ska också vara hemma nu, så jag hoppas att hon tar sig tid för ett besök på Fyren!! Det är hon liksom nästan skyldig mig, tycker jag... Hon hann ju inte med våran dejt förra gången hon var hemma.... Hmpf...

Nu måste jag rusa iväg! Har ju ingen frukost heller, så måste handla det med. Har grundat med lite protein, så det får räcka tills jag kommer hem igen!

Ha en härlig dag!

Kram kram

Inga kommentarer: