lördag 16 juni 2007

Morr´n morr´n

God Morgon, världen!
Idag är det lördag, jag har precis ätit frukost, en låda jordgubbar och en proteindrink. Det känns som sommar även om det bara är tio grader varmt(kallt?) och molnigt. Det är nästan höst... Men vad gör det mig? Jag låtsas att det är sommar en stund till, sen blir det ner i källaren. Var nere några svängar inatt. Men jag kände att jag inte ville störa grannarna med att flytta upp och ner kartonger och sånt så sent. Klockan var ändå 23.30... Jo, lördag och allt, men jag vet själv hur trött jag var på fredagarna när jag hade jobbat fullt ut och lite till hela veckan... Så jag ska fixa med det idag, istället. Får se hur jag ska lösa det bara, mycket ska slängas, lite ska sparas och lite ska packas om.

Jaja, jag kommer nog få ordning på det. En vacker dag... Tänkte i alla fall få stor kontroll på det hela, så jag kanske kan få låna Uno i veckan och köra till tippen och så... Ska fjäska med Rebecka så får vi se vad som händer...

Hej så länge!
Kram kram

Inga kommentarer: