fredag 13 juli 2007

Jippie!! Eller...?

Hallojsan allahopa!
Sista dagen innan semester nu eller? Känns skönt kan jag tänka mig... En del kanske jobbar längre, andra kanske redan har semester... Det varierar ju, kan man säga... Jag har ju själv haft "semester" sen 1 december. Hihi...

Men idag fick jag ett mail. Jag har vunnit en tävling med Pringles, Duracel och Vicks. Det är en resa till London, resan betald och inträde på Ministry of Sound, en nattklubb inne i hippa London. MEN, datumet som är satt för avresa är den 6 september. Och då är jag ju inte hemma... Och sen när jag läser vidare i mailet så står det att man måste betala för hotell två nätter själv. Bara det är ju kalasdyrt, så det var väl tur i oturen att jag inte kan åka ändå... När man äntligen vinner nåt liksom. Suck...

Nu ska jag iväg på lunch med Rebecka. Hoppas att det är okej vi åker om systemet och hämtar lite kartonger... Håll tummarna!

Hej hopp!
Kram kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nä vad typiskt! Som du säger...när man väl vinner så...ja ja!
Jag vann ju en lunch med Schulman och den kommer ju att bli av, det är kul.
Jag ska se till att ha lite roliga bilder att lägga upp efter våran "dejt" ;)
Lycka till med flytt och allt!

Anonym sa...

Jessica, kära Jessica!
Klart jag inte glömt vad det är jag ska göra, jag var lite srkastisk/ironisk bara för att se om folk kopplade själva i vad som händer imorrn för min del.... ;)

Anonym sa...

Vem mer är nyfiken då?
Nu blev ju jag nyfiken hi hi