lördag 14 juli 2007

Glad igen!

Ibland har man tur i livet! Jimmy och Matte har varit här och hämtat möblerna. Nu är det lite tomt, men eftersom jag inte ens ska bo kvar en vecka, så känns det okej. Men jag behöll katterna. Måste ha en hållhake på honom jue... Han hade glömt Vänner-boxen hemma och den måste jag ju ha tillbaka!! Vad ska jag annars sysselsätta mig med i England? För att vara säker på att få boxen tillbaka, så ville jag ha katterna kvar. Liten egoistisk garanti, kan man säga...

Så just nu sitter två katter och njuter av lugnet efter tornadon Mattias och jag njuter av att inte behöva vara ensam! Fast jag hoppas ju på biobesök i alla fall! Rebecka ville att vi skulle komma in till Göteborg och kolla på bio, får se vad Lisa tycker om den idén. Jag vill helst bara mysa med mina katter...

Nu ska jag dock hämta mina jeans som jag har lämnat in för uppläggning!

Tjipp och hej så länge!
Kram kram

Inga kommentarer: