söndag 15 juli 2007

Harry Potter

Så jag var på bio igår med Lisa. Vi hade inte bokat i förväg och som tur var fanns det två biljetter kvar av dom tre visningarna som skulle visas igårkväll. Dumt av oss att inte boka i förväg, men det fanns ju två biljetter kvar...
Hur som helst, jag har fortfarande inte bestämt mig om den var bra eller inte. Det var ett tag sen jag kollade på dom andra Potter-filmerna, så jag kommer inte ihåg så mycket från dom. Funderar på om jag ska lägga mig i soffan med min migränhuvudvärk och kolla på Harry Potter idag? Borde gå upp till farmor och farfar, men jag vet inte riktigt om jag orkar det....
I alla fall, filmen.. Den var mörk, hela filmen. Det var inte mycket ljust alls. Men jag tror att generellt sett är en film i alla fall helt okej om den är över tre timmar lång och det känns som man suttit där i en och en halv timme bara. Eller? Men jag får nog se om den när den kommer på DVD. Eftersom jag har alla dom andra, kommer jag nog att köpa den här med, var så säker...

Nä, nu måste jag äta frukost och ta en treo eller nåt. Kan ju inte stava idag, och det måste bero på huvudvärken, tror jag... För så här tokigt brukar det inte vara. Har skrivit om vartannat ord tror jag... Inte bra...

Hej hopp! Hörs snart igen!
Kram kram

Inga kommentarer: