onsdag 18 juli 2007

Farväl för nu...

Nu sitter jag här, sista kvällen/natten i den gamla lägenheten. Håller på att packa ihop det sista. Fick en depp-attack bara. Minnen som flödar och tankar som surrar. Just nu är det skitjobbigt. Packa ihop kläder och saker, vad ska till England, vad ska stanna i Sverige, vad ska ner i källaren och vad ska vara uppe i lägenheten? Mammas, alltså.... Det gör inte saken bättre att jag sitter och lyssnar på depp-musik... Så jag antar jag får skylla mig lite själv...

Sen får jag inte tag på Mr J. Han kan vara lite lurig att få tag på ibland... Men just nu är det lite jobbigt att inte få tag på honom. Det pratades om Kreta när han var här och det är väl kul för honom om han kommer iväg på en semesterresa, men vad ska han göra med katterna då? Det är det jag oroar mig för. Samt att han antagligen kommer hem i en likpåse om han ska åka med Matte... Vi får väl se, men håll tummarna på att jag får tag på honom, så han kan stilla mina nerver lite. Behöver hans stöd just nu, känns det som.... Jag behöver allt stöd i världen just nu! Jag trodde inte det skulle vara så jobbigt att flytta. Det har aldrig varit jobbigt att flytta innan. Det är andra gången jag flyttar hem till mamma, jag förstår inte. Fast det är ju lite mer det är frågan om. Mycket som ska ordnas med och fixas och donas med. Är så rörig i huvudet just nu, så jag har glömt att gå upp och ta min spruta. Får fixa det nästa vecka. Shit, vad drygt... Vill inte, men jag måste för skolan kräver det... Jaja, det löser sig...

Nu måste jag packa vidare om jag ska få nån sömn alls inatt!
På återseende och så skriver jag mer, så fort jag får tillgång till internet. När och var, vet jag inte, men det löser sig! Det kan ju kanske ta ett tag innan jag hör av mig, men det överlever ni, hoppas jag!

Kram kram

Inga kommentarer: