söndag 8 juli 2007

Urtråkigt...

Det här har varit en ruskigt meningslös dag... Det är höst ute, fastän det bara är 8 juli. Gräsmattan utanför är full av gula löv och det är grått och tråkigt, stormigt och inget kul alls... Jag och katterna har delat soffan hela dagen. Det har inte varit nåt på tv heller, men jag har lyckats fördriva en hel dag med meningslösheter! Helt otroligt! Har i och för sig bakat Jennykakan idag, men nu när den är bakad är jag inte så sugen på den... Den blev jättegod, men varför äta om jag inte är sugen? Jag har heller inte ätit nån mat idag. Det blev en proteindrink till frukost och sen lite choklad. Jag vet, ingen hälsosam dag alls. Åt lite kaka i alla fall, men bara kantbitar. Har sparat mittenbitar till imon. Då kommer jag nog vara sugen på lite kaka.
Ska ta några smörgåsar innan jag hoppar i säng. För det säger sig själv att jag är toktrött eftersom jag inte ätit idag... Jag har bara inte varit hungrig. Jag är inte ens sugen på chokladen jag trotsade regnet för igår.... Chipsen som brukar vara slut nån minut efter jag öppnat burken, är kvar också... Nåt är fel, men vad? Förhoppningsvis så är det en kortkort svacka som är över imon. Imon blir det en ordentlig frukost, med gröt och mackor och hela grejen. Sen till gymmet för ett härligt benpass. Hoppas det ska få saker och ting att ändras...

Annars har jag inte så mycket att skriva idag. Tror det blir en dusch, sen ska jag försöka läsa ut min bra, men dryga bok. Den är bra och man vill veta vad som händer, ska han komma upp till Övre London igen, eller är han fast i den Undre? Vad händer med Door? Och är änglen god eller ond? Många frågor och förhoppningsvis blir alla besvarade i dom sista två kapitlen.
Det är en tung bok, jag trodde verkligen inte det skulle ta så här lång tid att läsa ut den, men shit pommes frittes! Den är riktigt tung... Neverwhere av Neil Gaiman är boken jag pratar om...

Nu ska jag se Torchwood, sen blir det sängen...

Kram kram

Inga kommentarer: