fredag 13 juli 2007

Jobbigt nu...

Det gick rätt fort att tömma ur byrålådorna och plocka undan på köksbordet. Dock blev jag lite deppig när jag lyssnade på Sheryl Crow undertiden. Speciellt låten The Picture med Kid Rock. Och så fick jag reda på att Matte är med och hämtar möblerna. Och inget fel på Matte så, men han har energi som en treåring! När dom var här och hämtade akvariet så stressades det från första sekund. Det var ruskigt skönt när dom åkte. Jimmy lovade att han inte skulle stressa när han var här. Vi skulle ta det lugnt, ta en fika och absolut inte stressa. Nu vill jag bara att dom kastar in sakerna och försvinner. Fast det är så det känns just nu. Jag vet inte om han är med för att Jimmy vill ha en anledning till att åka snabbare. Men jag känner också lite att jag inte orkar bry mig. Hela mitt inre är i oreda på grund av så många olika anledningar att jag inte ens orkar reda ut dom. Jag bara hoppas att dom närmaste tre veckorna går fort, så jag kan komma i ordning med mitt liv lite grann i alla fall...

Håll tummarna på att det blir okej imon... Och att det inte blir för jobbigt med att katterna flyttar. För just nu känns det såååå jävla drygt jobbigt!

Ska hoppa in i duschen och hoppas att jag kan skölja bort lite av deppigheten.

Trevlig fredagkväll på er!
Kram kram

Inga kommentarer: