onsdag 11 juli 2007

Det var idag det...

Idag har det varit en upptagen dag. Inte att jag haft fullt upp, jag har bara inte varit hemma. Först sprang jag på Carro och hennes mamma utanför Kungsmässan, men han inte stanna och prata, för jag var sen till optikern. Det tog fem minuter där och det enda han konstaterade var att jag hade mycket protein i ögonen och sen var det inte mer med det... Men, tack för hjälpen då... Hmpf...
Tillbaka till Kungsmässan och lite catching up med Carro.
Efter det så gick jag till biblioteket eftersom jag inte orkade bry mig om att gå hem innan jag skulle träffa Lisa. Tur i oturen, för jag sprang ju på Petter och Kristin och lille Max, som nu hunnit bli stora killen på 4 år. Det var fullt ös i den grabben kan jag säga! Men ujuj, vad söt han är! Snart kommer bebis nummer två. Spännande! Vi pratade ikapp oss ett tag, lite lunch och sen begav dom sig till Djungelrummet på Freeport. Lisa var på väg, så jag satte mig och väntade in henne. Sen har det varit en heldag med henne! Det har fikats, shoppats och lagats mat! Fick till och med lite massage, fast "betalade" ju tillbaka... Vi lagade köttbullar med en överraskning! Vanliga köttbullar fast vi hade lagt in en liten fetaost-bit i dom. Man kan ju lägga i vilken ost man vill, men jag älskar ju fetaost, så det fick bli sånna...

Nu har hela dagen gått och imon bitti kommer Louise och lämpar av lite grejer. Redan halv 10 är dom här, så det är väl dags att hoppa i säng nu så jag hinner städa klart där inne innan dom kommer...

Hoppas ni haft en bra dag!
Kram kram

Inga kommentarer: