söndag 15 juli 2007

Försöker tänka positivt

Just nu tycker jag att det mesta känns rätt jobbigt... Det har dragit ihop sig till flytt och jag har ju räknat med att flytta till mamsen på onsdag eller torsdag. Men eftersom jag inte har en egen bil, är man ju lite beroende av andra. Och det är ganska svårt att få det att gå ihop när alla har semester och själva behöver sina bilar. Och även om dom kan låna ut sin bil, så är det antingen ingen dragkrok eller så funkar inte billånet in med bärhjälpsfolk... Och ingen jävel vill ha min soffa!! Varför? Vad är det som är så hemskt och fult med den? Nu har jag sänkt den ytterliggare i pris, nu är jag nere på 3000:-. Från början ville jag ha 5000:-, sen sänkte jag till 4000:-. Jaja, man kan ju hoppas på att nån snäll själ köper den nu. Det är det största problemet med min flytt. Det andra kan jag och Lisa och Tessan fixa på egen hand.

Dagens glada nyhet var ändå att Rebecka ville låna ut sin bil när hon är ute på bilsemester med Lina. Det gör att även om det inte är dragkrok på den, så har jag ändå möjlighet att köra till tippen med all skit som ska slängas.

Nu ska jag kolla på tv och vänta på att Lisa ringer med roliga nyheter också om att hennes bror kan hjälpa till och bära.
Förresten, huvudvärken har inte släppt... Suck...

Hej hopp!
Kram kram

Inga kommentarer: