måndag 16 juli 2007

En lång, varm dag

Idag har det packats köksgrejer. Jag fick låna Uno i flera dagar, så det gäller att få ut det mesta av det hela... Jag har idag kört lite grejer till mamma, vi har hämtat kartonger i flera omgångar och sen körde jag hem mamma innan jag körde vrålåket till farmor och farfar för inspektion! Farfar var väldigt imponerad av hur fin Uno var för att vara så gammal. Men då såg han inte rosten... Farfar ser lite dåligt numera... Men när jag sa att rosten inte gått igenom, så var han imponerad! Han är en bra karl, min superfarfar! Han har sina sidor, men det har alla människor.

Det blev smaskig mat och härliga blåbär till efterrätt. Samtalet handlade mest om skolan och flytten.. Oväntat, eller hur??

Nu är jag så ruskigt jävla trött, så jag hade tänkt gå och lägga mig. Imon är det en ny dag som ska spenderas på vägen mellan lägenheten och tippen, är det tänkt... Håll tummarna att Uno inte måste lämnas tillbaka förrän på torsdag, för då blir det en tripp till Veddige och vinka på kusiner, kusinbarn, mormor, mostrar, you name it, och jag vinkar till dom!

Nu ropar John Blund, han gillar inte att sova ensam, så jag offrar mig. VARJE natt! Nån måste ju göra det, så varför inte?

Nattinatt
Kram kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har vart på lunch, jag har vart på lunch!!!!! =)