lördag 7 juli 2007

Gilmore

Så här ligger det till... Jag har nu kollat på 8 avsnitt av Gilmore Girls på raken. Jag har aldrig klarat av så många på en gång. Vanligtvis stannar jag efter två eftersom dom är så speedade. Men av nån anledning så har jag bara fortsatt titta ikväll. Nu sitter jag här med två avsnitt kvar och jag måste ju bara se dom också. Annars kan ju inte jag somna. Jag är skittrött, men hur kan jag sova när slutet är så nära?? Eftersom det bara är två avsnitt á 42 minuter, så borde jag vara klar runt 0310. Jag har ju sovmorgon varje morgon, så det är inte det... Jag mest bara reflekterar lite allmänt...

Men när jag sitter och tittar på avsnitt efter avsnitt, så kan jag bara hålla med Rebecka. Jag vill också ha en Logan...

Det är inte kul att vara singel, även om det just nu känns rätt okej. Det hade inte funkat i min situation att ha någon att dela mitt liv med. För nån hade varit tvungen att ge upp sin dröm för den andres skull. Jag önskar bara att jag träffar min Logan en vacker dag... Och du med, Rebecka. Fast du får träffa din Logan... Hihi... När jag väl hittar honom, så vill jag inte dela honom med någon, inte ens dig... Tyvärr...

Sov gott!

Kram kram

1 kommentar:

Rebecka sa...

Ha ha det är lugnt det, att vi inte kommer att dela alltså! Ja rätt som det är en dag så trillar han in och tills dess så njuter jag mer eller mindre av singellivet...det vet ju du att jag passar på att göra ;o) FÖRRESTEN vad tyckte du om slutet på Gilmore?