söndag 8 juli 2007

Tänkte bara påpeka...

Nop, jag har inte kommit i säng i natt heller... Fast jag är på väg. Jag är nästan färdig för en djupdykning mellan lakanen, men jag fastnade i Live Earth galan som har pågått hela dagen. Den kommer pågå på SVT2 i ytterliggare 6 timmar. Hade man orkat, så hade man ju suttit kvar en stund till, för vem vet vilka artister man missar?

Mitt uppi nattförberedelserna hörde jag Chris Cornells underbara stämma! Det får man inte missa jue! Han sjöng Black hole sun som han spelade in tillsammans med Soundgarden för många år sen. Lika bra fortfarande, måste jag erkänna... När man ser den mannen, så kan man bara njuta... Kolsvart hår, ljusblå ögon och brunbränd hud, kan det bli bättre?? Letade lite efter en bild att visa hur härlig han är, men hittade ingen direkt. Hittade den här:
Som sagt, inte bästa bilden, men han är snygg ändå... Hihi...
Nu ska jag sova!
Natti natt!

Kram kram

Inga kommentarer: