tisdag 10 juli 2007

Inget viktigt

Jag är uttråkad, trött och halvdeppig... Solen skiner för första gången på flera veckor. Det verkar vara härligt ute. Jag borde gå bort till OKQ8 och hämta min atlas över människokroppen, men jag orkar bara inte ta mig ur horsiontalläget jag befinner mig i. Låg här och lyssnade på Thomas Järvheden när han sommarpratade på MixMegapol. Nu är det 10 klassiker klockan 10 med Annika Stenberg. Gillar inte henne, men musiken är helt okej. I slutet av Thomas morronprat höll jag på att somna. Känner fortfarande att det hade varit härligt att slumra till.
Det kliar i halsen, och har gjort så några dagar. Därför hoppar jag över det planerade gym-passet idag. Imon hinner jag inte, så det får bli på torsdag istället. På torsdag kommer Rebecka(England) hem från sin tre veckor långa kryssning. Hoppas hon har ork att prata lite. Är så nyfiken på om jag fått nån post! Väntar besked på om jag får några bidrag från skolan eller inte. Det är för privata uppgifter för att dom ska kunna lämna ut via telefon och dom verkar inte fatta engelska på StudentFinance i England.. För jag kan faktiskt prata engelska! Sådeså!

Benpasset igår har gett lite träningsvärk! Rumpan är värst. Men den här gången är det rätt lagom träningsvärk. Tror jag tog i lite för mycket förra veckan. Träningsvärken i benen släppte inte förrän på fredagen... Den här gången släpper det nog imon redan...

Nä, nu får jag se till att ta tag i livet!

Vi hörs!
Kram kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Missade Thomas, var han bra?