lördag 21 juli 2007

Hej bloggen!

Sitter i en (nästan) tom lägenhet, mamma sopar på balkongen och jag försöker komma åt mitt konto. Jag har inte en susning om hur mycket eller lite det finns där och jag kan inte logga in och kolla heller. Det står att om jag handlat med fonder, så måste jag kontakta banken för att komma åt internet-banken. Surt, för jag har inte handlat med fonder...

Jaja, det är snart måndag igen och då får jag väl ta tag i det då...

Annars har flytten gått helt okej. Lite kämpigt i torsdags, men nästan allt blev flyttat och nu är det bara resten kvar. Carro, Lisa, Tessan och Kristoffer ska ha det största tacket i världen för hur dom har slitit med mina grejer! Utan dom hade det inte funkat. Och utan Uno hade det inte heller gått. Så tack till Rebecka som planerade in sin semester med Lina så perfekt! Nu hoppas jag att Uno inte är för trött på mig, för jag skulle behöva hans hjälp ett par gånger till...

Jag undrar hur det ska gå att bo hemma hos mamma dom här dagarna som är kvar. För periodvis funkar det helt okej, periodvis vill jag bara försvinna! Men det är bara att härda ut, det rör sig om 11 dagar... Det ska väl gå?

Nu har städaren i henne kommit fram. Hon står med spann och svamp och trasa på balkongen och skurar bort tejpen på räcket. Undrar hur länge jag får sitta här med datorn i knät och bara vara... Hade tänkt läsa ikapp mig lite på blogg-sidan... Just nu har jag tyvärr bara tid att läsa några väl utvalda favoriter, så dom andra får vänta tills jag kommit iordning i England.

Nu måste jag dock avsluta här. Jag hoppas jag ska hinna med att skriva nån gång till eller så innan jag ger mig av.
Men jag lovar att uppdatera er om hur det har gått och hur flytten går och allt annat som händer i mitt liv.

Ni får ha det så bra och ni kan väl tänka på mig när jag bor med min mor...

Kram kram

Inga kommentarer: