torsdag 5 juli 2007

Opps, vad tokigt...

Ojojoj! Vad har hänt?? Inget bloggande??
Äh, ibland måste även en arbetslös blivande student få ledig från sina uppgifter. Igår hände i och för sig inget kul egentligen. Det blev en sväng till gymmet, körde bröst/axlar/biceps/triceps och lite cardio. Sen blev det en sväng om ICA, så klart... Och vet ni vad, jag har äntligen köpt en filofax nu! Men jag har inte så mycket att skriva i den, så om ni vill att jag ska komma i håg era födelsedagar och kanske uppvakta med ett litet grattis, så får ni skriva en lite kommentar eller maila mig. Just nu är det bara inskrivet att jag ska till optikern och att jag ska klippa mig. Sen att jag fyller år, om jag skulle glömma det, och när jag ska flytta till England. Jaja, det kommer nog att bli mycket viktigt att skriva i den tids nog...

Jag har redan börjat få födelsedagspresenter! Av mamma, så klart... Jag tjatade mig till att hon skulle köpa Styrketräning-En anatomisk guide och den var jättebra! Och sen har den andra presenten kommit också, den ligger och väntar på att jag ska hämta ut den på OKQ8. Det är Atlas över människokroppen. Det kan vara bra att ha liksom... Och det är inte bara muskler och ben, utan även inre organen och blodet och lite sånna grejer... Ska nog gå och hämta den imon.

Imon kommer Rebecka hit med en gäst. En liten chiuaua som hon passar för sin mamma. Men på grund av familjesammankomst på lördag, så ska den lilla, lilla vovven vara här. Det vill säga om det funkar mellan honom och mina enorma katter. Ja, dom är stora som lejon när man jämför med en liten chiuaua!! Det roligaste är att katterna är nog mer rädda för den lilla hunden än vad hunden är för katterna. I och för sig så hade hon den andra chiuauan här den gången. Får se hur det går med denna....

Nu ska jag se om det är några roliga böcker på Bokus idag. Sen ska jag nana sängen!

Sov gott!!
Kram kram

2 kommentarer:

Rebecka sa...

Här kommer din tredje (?) anteckning i din filo; jag fyller den 18 november! Inte bästa datumet att komma hem och gratta mig på men kanske man får ett mail? *blink, blink*

Jag får väl skriva upp din födelsedag också.. det var i oktober..7:e?

Jessica sa...

Det var nära... Den 5e oktober fyller jag.