måndag 2 juli 2007

USA?

Så, nu är jag hemkommen efter en grillkväll. Jag kom i och för sig hem för en stund sen, men jag har pratat lite i telefon, mamsen och en bakfull J. Mamma var roligast att prata med, för J är så seg när han är bakis... Jag vet inte vad vi kom fram till, men vi skulle höras i veckan, så kanske det blir mer ordning och reda då.

Jag har också blivit inbjuden att fira jul i Washington! Det hade varit kalaskul! Men mamma då, frågade jag... Äh, hon kan hänga på, tyckte Cathrines mamma. Dom känner varann genom jobbet och Cathrine och Matt tyckte det lät okej. Mamma också. Men ändå så frågar hon sig vad hon ska med till USA och fira jul för. Hon känner ju inte Matt och Cathrine jue... Men varför inte släppa hämningarna och hänga på? Varför måste man tro att det är en negativ baktanke bakom ett sånt förslag? Kan väl vara spännande att få uppleva nåt annat än julskinka i ett blaskigt Sverige? Jag ska kolla runt lite på biljetter, så kanske det blir en amerikans jul i år... Men som sagt, det är länge kvar tills dess och mycket kan ändras fortfarande. Men det hade verkligen varit SKITKUL!!!

Nu ska jag duscha, sova och förhoppningsvis bestämma mig för att gå en morronpromenad imonbitti. Det var ett ruskigt tag sedan.... Känner formen rinna av mig. Fast Matt var snäll idag, han tyckte jag såg ut att vara i bra form! Och det tänker jag leva på tills jag ser mig själv i en helfigur-spegel igen. Har sålt min till syster Camilla jue...

Nattinatt på er och dröm sött!
Kram kram

Inga kommentarer: