söndag 5 augusti 2007

Inga prickar...

Jag har landat i England, packat upp mina vaskor, tre har akt tillbaka till Sverige och kvar star min ensamma resvaska. Den ska inte packas pa ett tag, sa den far extraknacka som garderob till handdukar och lite saker som inte behovs varje dag.

Rebecka akte hem tidigt. Hon han knappt bli varm i kladerna och jag hoppas att hon prioriterar England efter sin Costa Rica-resa. Idag vinkade jag av mamma och moster pa busstationen och nu sitter jag har med min nya "fosterfamilj", Familjen Webb. Vi har annu inte fixat internet i lagenheten, utan jag far sitta hos Mamma Anne och Pappa Terrys dator och surfa runt lite. Darav lyser prickarna med sin franvaro. Hall tummarna pa att jag far overtalat Bex att internet ar MYYYYCKET viktigare an ett kylskap. Det pajjade namligen i tisdags kvall. Kanns lite pinsamt, men shit happens. Att mamma slog sonder mitt dorrstopp, en keramik-elefant, gjorde det inte mindre pinsamt...

Har har shoppats dagarna i anda, det har atits gott och det har sightseeats runt om i Southampton. Mor, moster och jag tog en bussresa till Portsmouth for att byta shoppingmiljo en aning. Tokigt nog var det inte sa stor forandring pa utbudet, bara andra lokaler... Men dom shoppade minsann!! Mamma akte hit med 4 kg packning och hem med 18... Sa tokigt det kan bli. Med tanke pa min skrangliga ekonomi, blev det bara en nyckelring for min del. Mamma kopte en troja till mig ocksa, men den raknar jag liksom inte med.

Imon blir det lugnt, men sen ska jag nog utforska Southampton utanfor dom kanda gatorna. Southampton ar ju lite storre an High Street och Above Bar Street...

Nu ar det snart dags for middag! Det luktar stralande gott och jag borjar bli riktigt hungrig. Imon kommer jag nog att skaffa ett nytt mobilnummer, sa det inte blir sa dyrt for mig nar folk ringer mig... Hihi...
Hemtelefon kommer nar internet kommer, sa fort det ar klart, sa kommer jag meddela det!

Ta hand om er alla och om nan kanner for det, sa ar det helt okej att ata lite vastkustsallad for min rakning...

Pa aterseende!
Kram kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Heej
Blir tomt här ytan dig:)
Sms gärna ditt nya nummer och adress så mankann skicka kort till dig
Ha det bra
KRam Malou

Rebecka sa...

Saknar dig redan! Jag vet att jag inte stannade så länge, men det var skönt att vara hemma några dagar innan jobbet drog igång. KRAM