torsdag 16 augusti 2007

Tråkigt

Så var snart den här veckan slut också. Det är torsdag. Kanske ringer dom imon och säger att jag har fått jobbet. Hoppas verkligen det!!! Tänk vad härligt att äntligen ha pengar igen! Mmm, tanken är underbar!

Annars så är jag bara väldigt uttråkad... Nu börjar snart Vänner, så det blir en timme med skratt och flin. Sen ska jag ta mig en promenad, en dusch och sen blir det nog Narnia. Antagligen blir det inte mycket med mina planer idag heller, men man måste ju försöka planera lite... Hihi...

Inte dom roligaste inläggen för tillfället, men det händer ju inte så mycket. Tänkte dock dela med mig av mästerfotografen Rebeckas fotografier på katterna här i lägenheten. Dom är för söta... Och fotona är riktigt bra!!

Här har man perfekt utsikt!

Taro softar
Från garderoben har man schysst utsikt också!






Inga kommentarer: