torsdag 30 augusti 2007

Torsdag idag

Igår var vi och hämtade min byrå, som jag ska få låna av Bex kompis Maya. Det är den kompisen som bjöd på BBQ i söndags och som har bjudit med mig på bio ikväll, för att fira hennes födelsedag!
Så igår åkte alla skurmedel fram, jag skurade och dammade och plockade bort gamla döda spindlar och det blev såååå fint! Nu vet jag inte vad jag ska ha i lådorna. Jag har ju inte så mycket kläder. Men det är ju trevligare att ha dom i lådor istället för helt öppet som det är i den garderoben jag har... Hoppas jag får lite mer pengar av J. För på lördag ska vi åka till IKEA. Det närmaste ligger tydligen i London, så jag ska få se stora staden igen! Har inte varit i London på evigheter! Det är nog lite mer än tre år sen. Tiden har gått så fort!!
Det enda jag verkligen ska köpa är ett diskställ... Sen ska jag nog bara observera. Jo, jag ska äta köttbullar, kokt potatis med lingonsylt och brunsås!! Och jag ska ta med mig servetter där det står Smaklig måltid på... Jupp, på svenska!! Det är helt sjukt hur svensk man egentligen är när man kommer utanför landets gränser. Träffar man en svensk, blir man helt galen! Även om man inte ens skulle titta åt människans håll på hemmaplan, så blir det ens bästa vän när man är utomlands! Galet...

Nu drar det ihop sig till skoldags! Jag har lite renskrivning att göra, sen är jag redo för verkligheten igen! Jag är lite nervös, känner mig sådär konstigt febrig, men det är bara nerver, intalar jag mig. Det blir inte mycket lugn innan måndag. Ikväll är det bio, imon ska vi fixa med förrådet. Det ska göras om till ett hemmagym. Benträningsgrej och crosstrainer finns där nu. Maya sålde sin billigt till Bex igår också... Sen ska det inhandlas lite småprylar till också, det ska målas om och lite mer. Hoppas det blir bra, så man kan träna där nere också. Slippa göra cardioträning på gymmet i alla fall! Sen på lördag blir det IKEA hela dagen. Det tar ändå nästan två timmar att köra dit, så... På söndag kommer jag sitta och bita på naglarna och oroa mig...

Nu ska jag titta lite på VM. Det går ju inte så bra för svenskarna, känner dom att jag inte sitter hemma framför min egen tv och håller på dom? Hmm.. Men jag håller på dom härifrån jue...

Ha en härlig torsdag!
Kram kram

Inga kommentarer: