torsdag 9 augusti 2007

Ännu en dag i England

Jag tror inte det har undgått någon att jag gillar Magnus Betnér. Att han skulle göra en interjuv i Slitz var först lite skumt i mina ögon. Jag tycker inte den tidningen stämmer in med det han framför i sina helt underbara stand-up-uppträdanden. Men jag vet också att man inte ska dömma ut någon innan man vet motiv och bakgrund till agerandet. Jag väntade snällt på en förklaring och jag har för mig jag läste i hans blogg om varför han gjorde intervjun och också berättade om kritiken han fått för det.
I Svenska Dagbladet berättar han om lite av varje. Bland annat om intervjun i Slitz, hans syn på media och feminism.
Jag gillar den killen, synd han är upptagen...

Annars idag har det inte hänt nåt.
Igår var jag och Bex hemma hos Debbie, där hon hade några jobbarkompisar på besök. Dom brukar träffas varje onsdag efter jobbet, hemma hos nån eller på puben bredvid jobbet och ta en öl eller så och bara snacka lite. Bex jobbar inte med dom, men hänger ibland med för att hon inte har nåt annat för sig. Igår var jag också med. Alla har ju undrat vem den svenka inneboende tjejen är, så det var nästan ett krav att jag skulle hänga med! Det var skitkul! Allison och Diana var två härliga brudar, speciellt Diana. Hon hade den härligaste humorn jag varit med om på länge! Det är svårt att hitta folk som kan framföra sarkasm på ett charmigt sätt. Jag hoppas att jag träffar dom fler gånger.

Nu har jag skjutit upp mitt CV-skrivande hela dagen idag med och det är dags att ta tag i det!! Suck... Men, men, förhoppningsvis leder det till ett schysst jobb! Hihi...

Ha det så bra så länge!!
Kram kram

Inga kommentarer: