söndag 12 augusti 2007

Tittut!

God förmiddag!
Idag sov jag lite längre. Vaknade av kyrkklockorna som klingade lite avlägset en bit bort. Det ligger en fin kyrka i närheten, som är riktigt gammaldags. Klassiks engelsk stil. Jag får ta mig dit och ta lite foton kanske, så även ni läsare kan se den. Gick upp, försökte få kontakt med internetet och sen dess har jag suttit här. Bex köpte nya gardiner till sitt rum igår och nya sängkläder här. Här säljs gardiner, sängkläder, överkast och kuddöverdrag i set och därför är allt hela tiden färg-koordinerat och mönster-koordinerat. Inte illa. Jag sover bara i lakanen, skit samma om det matchar med tapeter och gardiner... Jobbigt att byta gardiner när man byter lakan jue! Hon har sprungit fram och tillbaka med strykjärn, strykbrädor, tvätt, katter och prydnadssaker. Katterna har fått en och annan utskällning, men river man sönder tapeterna, så får man nog räkna med att matte inte är överlycklig...

Själv funderar jag på vad jag ska hitta på idag. Dagen har ju börjat i teknikens tecken, något säger mig att den slutar så med... Det ska skrivas inköpslista för veckans middagar, det ska handlas och sen ska vi kolla lite film. Igår blev det Saw, ikväll blir det Saw 2 och White noice, tror jag den hette... Inte vanligt att jag inte känner till filmtitlar, men jag har legat av mig lite, inser jag...

Nu måste jag dock äta, magen har skrikit efter mat länge nog nu...

Hej hopp så länge!
Kram kram

Inga kommentarer: