onsdag 15 augusti 2007

Ett kap och en intervju

Så är snart onsdagen slut också. Idag har jag varit på intervju för ett jobb som träningsintruktör. Det kändes ganska bra faktiskt. Håll nu tummarna att jag får det. Får jag jobbet, så ska jag hjälpa tjejer/damer/kvinnor att komma igång med träning. Ta lite mått, mäta fettmängd och ge dom instruktioner hur dom ska träna. Det fungerar lite som cirkelträning. I maskinerna använder man lufttryck som motstånd, så du kan precisera ditt motstånd och öka med ett halvkilo, om det är det som behövs. Man sitter vid sin maskin och tränar tills den lilla gröna lampan blir röd, då byter man station. På det sättet blir man inte sittande vid en och samma maskin, man tvingas att rotera. Idén är rätt bra faktiskt. Det är en stor kedja här i England, vad jag förstod, så koncepetet verkar funka här i alla fall.

Nu är det bara att hålla tummarna för att jag får jobbet också! Dom skulle höra av sig i slutet på veckan, absolut senast på måndag. Så så länge behöver ni inte hålla tummarna...

Sen gick jag runt lite på stan också. Hittade ett par skor för £8 (~112:-) som kostat £59.99 (~840:-), så visst var det ett kap? Jag har inte ens dåligt samvete för mitt inköp!!

Nu är det filmdags, You, me and Dupree ska vi se. Hoppas den är lite kulig...

Hej hopp!
Kram kram

Inga kommentarer: