onsdag 29 augusti 2007

Än ny dag är här!

Idag fyller min farmor år. Det är vid sånna här tillfällen som man önskar man var hemma eller att alla var här... Dom ska åka upp till Hjo till min faster, hennes man och mina kusiner till helgen och fira. Det hade varit så kul att åka med. Men man får inte alltid som man vill... Jag hoppas att dom får det riktigt trevligt med lika god mat som vi hade sist, när jag var med. Och att dom äter lite för mig med!

Själv ska vi åka till IKEA och äta köttbullar, potatis och lingon! Längtar efter det. Synd att inte IKEA krediten funkar här... Fast det är nog lika bra, annars hade jag köpt ett helt bohag! Även om jag har allt jag behöver, så vill man ju ha sina egna grejer, som man har valt själv. Fast det enda jag känner att jag måste ha är ett diskställ. Jag gillar inte att man lägger disken osköljd på en smutsig diskbänk. Men man kan ju inte ändra för mycket när man flyttar in hos någon så här. Men jag har fått godkänt av Bex att köpa ett diskställ! Hihi... Små problem man har!

Jag tror jag är i stort sett klar med mina uppgifter till skolan. Man ska egentligen klippa och klistra ihop bilder från tidningar och så, en beskrivning vem man är... Jag har skrivit ner lite om mig själv istället. Undrar om det funkar lika bra? Har kollat lite med dom andra två jag vet ska gå kursen. Får se vad dom säger...

Annars blir det en lugn dag idag... Ska ner till posten och köpa lite frimärken, sen i eftermiddag ska vi åka och hämta en byrå som jag ska ha i mitt rum! Äntligen ska jag få lite ordning på mitt rum!

Hoppas att du får en fantastisk dag idag, farmor!!
Ta hand om er!
Kram kram

Inga kommentarer: