söndag 25 mars 2007

VÅREN ÄR HÄÄÄÄÄR!!

En sån härligt söndag!! Okej, lördagen var säkert lika härlig, men ni som läste gårdagens inlägg, vet att jag låg i frivillig koma då... Idag har jag dock varit ute på äventyr. Jag har agerat fotomodell, mina skosulor också... Alla motiv, kan vara bra motiv, bara man hittar vinklingen... Jag har kört lite brumbrum! Rebecka kör Gula faran som den rallybil den är, men jag tuffar på lite lätt. Klart, så fort jag kom in i körningen lite, så var jag lite rally-aktig också. Vi var ute en sväng i Förlanda och surrade, hälsade på hennes kompis och så. Jag körde tillbaka till stan, eftersom vi inte skulle hitta nånstans då... Hem kommer man ju alltid, förr eller senare... Jag skulle köra, lite för att få mer körvana och så skulle Rebecka få se lite av landet. Jag har sett landet, eftersom jag alltid suttit bredvid... Men halvvägs genom alla kurvorna, så påpekar Rebecka att hon hinner ju inte alls se allt! Jag kunde visst köra jag med... Hihi...
Jag har mina små problem-områden, som dragläget när jag ska starta vid rödljus och så. Det lustiga är att jag inte har trubbel med dragläget när jag startar bilen... Tokigt att det blir så jue...

Och så var vi ute och fotade blåsippor i Tjolöholm! Gissa om det var härligt! Sitta på bryggan och höra fåglarna kvittra, se skalbaggarna snubbla på alla gamla löv i skogen och känna dom ljumna vindarna mot den vintervita kinden... Mmm, mera sånt! Och jag såg en fjäril! Jupp, det är verkligen vår!!

Men nu ska jag hoppa in i duschen, sen blir det te och lite suktande.. Spelade ju in en av söndagshunkarna, Señor Nuñez i Miami Inc. Mmm, han med grädde på... Mmm...

Ha en fortsatt trevlig söndagkväll!!

Inga kommentarer: