torsdag 22 mars 2007

Jag lär mig...

Måste bara skriva lite till. Satt och kollade på repriserna av Grey´s Anatomy, som går mån-tors på eftermiddagarna, och jag kom på att det är bara hunkarna som fått lite uppmärksamhet jue... Dr Preston Burke får ingen mer uppmärksamhet här, mer än att jag har noterat hans närvaro i manuset. Han är bara dryg jue...
Dr Preston Burke

Men stackars lilla Dr George O´Malley!! Kan man få mer moderskänslor över en karl på tv just nu? Han är ju bara såå söt... Och snäll... Man bara ler och vill ju bara nypa honom i kinden och krama på honom lite. Jag vet inte vad det är, men det är nåt. Men tyvärr är han ju inte en hunk i den bemärkelsen, så han får ju inte riktigt den uppmärksamhet han förtjänar.
Dr George O´Malley

Dr Alex Karev har jag inte förstått mig på. Han har potential, men verkar inte vilja utnyttja den riktigt... Jag ger honom denna säsongen också, sker ingen förbättring, så hamnar han hos Dr Burke. Han börjar softa lite med Izzie nu, men kommer han mjukna helt och visa hur go han egentligen är, eller kommar han dra på skalet igen?
Dr Alex Karev

Nu när vi ändå talar hunkar. Det finns två till som får en att smälta. En av dom är en riktig player och inget att ha mer än som ögongodis, Chris Nuñez på TV6´s Miami Inc. Suck, säger jag bara..
Señor Chris Nuñez
Sen har vi Special Agent Tony DiNozzo på treans NCIS. Så hunkig... Insåg hans snygghet redan när han i Dark Angel spelade den mystiske Eyes only.
Special Agent Tony DiNozzo

Men visst finns det ett gäng till. Men om jag skulle rabbla upp alla här, så skulle inte många orka läsa vidare. Dock kan jag lova alla som läser här att hur det går för Dr McHunks i Grey´s Anatomy, det kan ni ge er på att ni får reda på!! Det är ju serien nr 1, alla kategorier...
Och för er som har lite medlidande efter allt surplande efter hunkar, jag har ruskig tandvärk. Och visst kan jag ringa tandläkaren och be om en tid. Grejen är bara att jag har sån ruskig tandläkarskräck, plus väldigt ont om pengar, så det blir inget med det! Men jag ska erkänna att jag är lite lockad att göra nåt åt det.

Inga kommentarer: