tisdag 20 mars 2007

Motivation och choklad

Så har man haft körkort en vecka. Konstigt, konstigt, och jag kan inte riktigt förstå det än. Men det kommer väl när man börjar köra lite också. Har ju inte kört nåt direkt sen jag klarade det. Jag är nog lite osäker på mig själv fortfarande. Men det löser sig!
Var inne en sväng på gymmet idag. Det känns inte bra. Jag har ingen motivation, det känns bara som man är kass och inte orkar nåt. Ändå vet jag att jag snart är tillbaka till där jag var när jag var sjuk. Det är inte så långt kvar, bara bröst och ben som såsar lite... Och det är dom som jag har mest koll på... Tyvärr...

Och nån svacka är jag i, för jag tänkte trösta mig med lite choklad och frossa i 200 gram schweizernöt. Men hur gick det?? Det var inte gott!! Va´? Har ni nånsin hört talas om att schweizernöt inte skulle vara gott?! Det finns ju inte! Jaja, jag får krypa ner i soffan och lägga chokladen åt sidan. Den kanske smakar bättre sen? Hoppas går ju...

Hej hopp, så länge...

Inga kommentarer: